e-l-i-n

Alla inlägg under mars 2012

Av Elin - 31 mars 2012 21:42

Hej! Nyss körde familjen med andra ord. Dagen har jag tillbringat på storheden. Åt glass, korv och köpte lite saker. Men nu måste jag hjälpa pappa med några saker fast Först bjuder jag på ett citat.Pappa- det är en karl...fast en gammal gubbe i era ögon.Anna- morfar!Jag har dålig humor men det får ni leva med, ok!

Av Elin - 30 mars 2012 19:59

Hej!

Skoldagen var väldigt chill.. Jag menar väldigt, vi gjorde nästan ingenting.

Första lektionen var läsnig, fast inte för regissörerna och mig, nej vi gick och letade efter Conny (vaktmästaren) men han hittade vi inte fören typ kvart i 9. Men iallafall när han hjälpt oss med ljus osv övade klassen på teatern, det gick hyffsat bra. Sen fick vi ingen rast, men vad gjorde det? 

Klockan 10 kom 6a in i vårt klassrum och det blev väldigt trångt eftersom vi då var över 50 stycken. Orsaken till att dom kom in var att en lärare skulle berätta om afrika. Lunchen var gröt, vikarien för Lennart satt med oss (Jag, Vilma, Fanny, Maja och Terese) och han tyckte ju att vi var roliga och väldigt skumma.. Klassenstid avslutades skoldagen med och sen (klockan 4) var jag med Maja. Vi spelade fotboll, var ute och fotade och kollade på gamla bilder. Men nyss kom jag hem och nu ska jag äta lite popcorn så hejdå!

Av Elin - 29 mars 2012 11:28

Hej!Idag är jag hemma med huvudvärk och ont i magen.Jag har inte gjort så mycket idag så jag kan berätta om gårdagen istället.Skoldagen började med idrott, det var basket och straffet.Efter idrotten tränade vi på teatern fram till lunch.Lunchen var köttfärslimpa, och den hade varit god om det inte var fullt med äckliga kryddor i den.På lunch rasten körde vi en gång i väggen, det var faktiskt väldigt kul fast ingen åkte utförst. Efter lunchrasten redigerde vi manuset lite och sedan hade halva klassen (jag) hk.På hkn gjorde vi omelett och pratade om miljön. Terese var sjuk igår så Filip var i vår (min, Erik och Terese) grupp istället. Vår grupp blev klara ganska långt innan dom andra grupperna. Sen for jag och Maja och frågade PRAO plast på Norrbottens museet.Men nu ska jag vila så hejdå.

Av Elin - 27 mars 2012 13:47

Hej!

Idag fyller jag år, finns inte så mycket att skriva om det, jag fick iallafall en ipad i födelsdags present.

Förlåt för dålig uppdatering.

Men jag kan skriva mer sen för jag kan inte blogga just nu hejs.

Av Elin - 24 mars 2012 19:23

Hej!

Nyss var jag hos farmor och Ingemar och fikade och sånt.

Mitt träningsvärk hade gått över idag men då skulle jag så klart halka på mitt byxben och slå knäet.

Nu ska jag se lite på tv och sånt, bye!

Gullungar <3   

Av Elin - 24 mars 2012 12:31

Hej!

Igår var jag på badhuset, jag simmade en och en halv kilometer eller typ 60 längder utan att nudda botten.

På måndag blire också att fara dit och försöka simma 2 kilometer (på måndag blire väll också att fara och fråga prao plats med Maja)

Men iallafall så är mina planer idag att städa, imorgon kommer mormor och morfar och hälsar på och ger mig mina paket och så blire väll att ge mormor några paket också (hon fyllde ju år i tisdags, och jag fyller på tisdag).

På tisdag kommer farmor och Ingemar och nästa helg tror jag faster och Wiggo kommer.

Men nu ska jag sätta igång med min städning, fast först ska jag nog ta en kladdkaka bit, Ses!

Av Elin - 23 mars 2012 14:02

Hur bor du: lägenhet :(
Brukar du komma i tid: Ja
Hur lång är du: 1,56 tror jag
Kan du laga mat: ja
Vad jobbar du med/pluggar du: Går i grundskolan
Vad har du på dig just nu: Svarta jeans, star wars tröja i rosa.
Har du någon fobi: kryp, spöken, Fannys läskiga blick.
Hade du en bra kväll igår: Nja
Vilket är ditt senaste inköp: Vet inte
Din favoritdryck på morgonen: juice
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mamma
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Vad hade du sönder senast: kommer inte ihåg
Vem snackade du med senast: Emma
Varm favoritdricka: Oboy
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten, läsk
Alkoholhaltig favoritdricka: jag dricker inte alkohol
När gjorde du senast något riktigt dumt: Vet inte
Saknar du någon just nu: Nej
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Vara riktigt dum
Någon jag stör mig på: Fanny för hon svarar inte på mina sms
Intressen: fota, baka, måla, skiva osv
senaste person du kramade: Typ Maja eller Fanny tror jag

Senaste person du ringde: Maja
Senaste person som ringde dig: Emma Fathi (missat samtal)

Vad drack du senast: Päron saft
Vill du ha barn: öm aa
Längtar du till din nästa födelsedag: Ja (om 4 dagar)
Har rakat dina ben någon gång: Nej
Är du sugen på något nu: Lite kladdkaka skulle vara gott
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Inga
Använder du hudkräm: Nej
Attraheras du av män med skägg: Neee..(?)
Micro-pop eller poppa själv: micro-pop
Brukar du baka: ja
Röstade du i det senaste valet: Nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja (fast det kunde varit bättre)
Vilken låt lyssnade du senast på: anthem part two
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej
Vad tycker du är äckligt: Mycket
Har du pengar på mobilen: Ja

går du i någon sport: Nej

Vilken sport går du i: -

Vilken ögonfärg har du: Blå

Presentation


Elin Brännmark heter jag och är 13 år gammal. Jag har underbara vänner och underbar familj. Här skriver jag om mitt liv, att läsa om någon annans liv kanske inte är så där jätte kul men jag har tyvärr inte några roliga intressen att skriva om.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Omröstning

vilket av detta alternativ skulle du välja om du var tvungen att välja?
 Levt ett bra liv, men dom sista åren i ditt liv spenderar du i fängelse efter att ha dödat din fru/m
 Levt ett dåligt liv, ingen familj, ingen släkt, inga vänner.
 Levt ett bra liv men du dör när du är 48 år av något hemskt.
 Levt ett dåligt liv men varit rik och berömd.

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards