e-l-i-n

Alla inlägg under januari 2012

Av Elin - 31 januari 2012 20:40

Hej!

idag hade vi bild. Vi skulle rita Mona-Lisa, jag som suger på att rita kladdade klart min skiss och började på den riktiga bilden. Sen for jag, Terese och Maja till stan. Jag köpte ett par svarta jeans och en milkshake. Men det har inte hänt så mycket idag så jag kan inte skriva så mycket. 


(tänkte lägga upp en fin bild som jag tog på bilden men orkade inte..kanske den dyker upp någon gång) 

Av Elin - 30 januari 2012 15:41

Hej!

idag bytte vi platser i skolan, jag sitter inte direkt brevid någon men typ brevid mig sitter Tom och mittemot sitter Clara.  Iallafall åkte vi skridskor på idrotten det var ganska kul, fast skridskorna gjorde jätte ont ( dom var inte för små) sen när jag kom hem tog jag mig 2 plättar med socker och passade Anna, men snart ska jag skala potatis och sånt så hejdå!

Av Elin - 30 januari 2012 14:41

Fanny: ok

Jag: va?

F: jag skickade fel sorrry

F: -r

J: haha:)

F::)

J: gör du?

F: läser ska snart sova dd?

J:samma

F:okej, vad läser du?

J: Familjelyckan sj?

F: tips för hästälskare :)

J:okej :)

F: Jag har ett busskort nu!! :)

J: bra!:)

F:Det kostar inte 8kr att åka med busskort det kostar 10.

J:okej men förut gjorde det de

F: Dom ändrade det när det blev 2012 :)

J: aa jag tänkte väll det :)

F: i morrn ska jag med Alex till stallet och då kommer jag att ta med  mina ridkkläder ofy ha dom i skåpet bara så du vet..

J: okej kul att veta:)

F:aa jag vet det var så kul att veta det så att du bajsade på dig!!

J: japp, hur visste du det?

F: Jag är synsk vet du!

J: ja jag märkte det:)

F:jag tror att du har en blå tshirt på dig nu..

J: nej jag har ett blått linne

F: AAHH! gud jag är ju synsk!!

J: säg någonting mer:)

F: eeh...jag tror att du är på sidan 87 i din bok

J: nej 192

F: Å men jag tror att du har pjamasbyxor på dig...

J: ja det har jag

F: haha!

J: :)

F: okej nu tror jag att du har svarta underkläder..fin fråga jag vet...

J: nej vita:)

F:Jag tänkte det förts men sen sa jag svata..

J:okej:)

F: men nuu tror jag att du kommer ha mörkblå byxor i morrn på skolan...

J: jag har inte bestämt mig än antingen de eller grå

F:Ok men nu fär du fåga mig...

J: okej

F:hihi!

J: du har en rosa eller vit tröja 

F: nä den är lila;)

F: nå mer...

J: Hm

J: imorgon i solan kommer du ha en rosa tröja

F: tyvär den kommer vara grå:)

J: jag tänkte det men skrev rosa

F:höhö :)

F: fråga nått mer:)

J: du kommer glömma din skridsko hjälm 

F:vem vet :P

J: till middag åt du köttfärssås och spaggeti 

F: nä palt :)

F: Elin jag tror inte vi är synska :) :P

J:nä kanske inte:)

F: :)!

J:men gisssa en sista sak

F: ok hm

F. jag tror du åt ost på din macka i morse

J: nej ägg:)

J: Nu ska 

J: jag sova typ

F: Du sova

J: Jag med :)

F: aa godnatt :):)

J: syns imorgon

J: godnatt

F: aa:)

F: :)

                      (idag)

F: du har växt upp i en grotta!

Av Elin - 30 januari 2012 07:19

Hej!

igår så smsa jag med Fanny vi hade värdens finate konversation, som ni får höra senare idag.

Snart ska jag till skolan, vi ska typ pyta platser idag..kul att veta..aja nu ska jag typ gör någonting typ gå på toa..det var väll också kul att veta, onödigt inlägg.. aja hejdå!

Av Elin - 29 januari 2012 16:33

Hej!

idag har det inte hänt mycket.

Idag var jag på skokanonen, där hittade jag inga skor (såklart).

Sen for jag till farmor, fikade och sånt men det har inte hänt så mycket mera,

men asså jag tycker att ni ska kommentera mera!! aja ska typ göra något annat nu (vet faktist inte vad) men men inressant inlägg eller hur?

Av Elin - 29 januari 2012 10:40

 

Fanny och Roger pontare är lika som bär eller vad tycker ni?


    ser ni ögonen? 



   

Av Elin - 28 januari 2012 17:29

hej! 

idag var jag på stan med Emma. Jag såg Terese där och jag ba "omg! det är Terese" för jag har typ inte sett henne på en vecka eller nå..

Iallafall så köpte jag:

2 Tröjor på monki, 20 kr och 60 kr.

Ett linne på hm, 99kr.

En klänning på hm, 75 kr.

En tröja på Jc, 149 kr. 

En mössa på gina, 20 kr.


Orkar inte ta några bilder men ni får leva med det, ok.

Presentation


Elin Brännmark heter jag och är 13 år gammal. Jag har underbara vänner och underbar familj. Här skriver jag om mitt liv, att läsa om någon annans liv kanske inte är så där jätte kul men jag har tyvärr inte några roliga intressen att skriva om.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Omröstning

vilket av detta alternativ skulle du välja om du var tvungen att välja?
 Levt ett bra liv, men dom sista åren i ditt liv spenderar du i fängelse efter att ha dödat din fru/m
 Levt ett dåligt liv, ingen familj, ingen släkt, inga vänner.
 Levt ett bra liv men du dör när du är 48 år av något hemskt.
 Levt ett dåligt liv men varit rik och berömd.

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards