e-l-i-n

Alla inlägg under september 2011

Av Elin - 30 september 2011 19:30

      

1. jag sover med 6 kuddar.

2.jag glömmer alltid att radera bilder som är fula på mobilen/kameran.

3.jag älskar kläder och att shoppa.

4.jag älskar att fota.

5.jag har ett par rävtofflor som kliar.

Av Elin - 30 september 2011 19:27

Dag 1 – En bild på mig och 5 saker om mig.
Dag 2 – Intressen.
Dag 3 – Min favorit årstid och varför.
Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 6 – Saker jag gillar att dricka. 
Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän.

Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 13 – Mitt drömbröllop.
Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 15 – Någonting jag ångrar.
Dag 16 – Innehållet i min väska.
Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 19 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 20 – Min favorit film.
Dag 21 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 22 – Mina favorit bloggar.
Dag 23 – En låt som får mig att gråta.
Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 25 – Min favorithögtid
Av Elin - 29 september 2011 18:33

hej idag for jag och Emma till farmor, vi åt glass där. Mormor är här just nu hon bjöd på pizza:) och hon hade bullar med sig och ett recept på kola. Jag har faktist klippt mig det är inte så bra nu ska fixa det till imorgon.



Maja och Fanny 15 kronor imorgon annars blir det ränta.. okej?

Av Elin - 28 september 2011 18:05

hej var och såg på Petter Lidbeck när han pratade idag med klassen, det var kul. Bara att min cykel är trög:( för det är inte så mycket luft i däcken. Iallafall så har jag snart gjort klart matten så jag behöver inte ta hem och jobba:) Men jag var hos Alexina idag, jag åt där och mamma håller på att laga mat nu så då måste jag bara äta den för kan ni gissa vad det blir?

lasagne blir det och det är gott:) men jag ska tp äta nu så heråå!


Maja ta med dig pengar imorgon du med Fanny glöm inte det nu då ni som alltid gör det<3

Av Elin - 27 september 2011 14:05

07.30: äter 2 rostade mackor och tvingar i mig wanna be oboy.


07.40: går och klär på mig och fixar håret.


07.50: borstar tänderna och packar väskan.


07.00: letar mössa,vantar och sadelskydd.


07.30: knyter skorna och tar på mig jackan och liknande.


07.32: låser upp min cykel och cyklar i väg till Maja.


07.33: är utan för Majas port och skickar ett sms till henne.


07.35: Maja kommer ut på balkongen och säger att hon kommer om en minut för att hon ska borsta tänderna.


07.37: Maja kommer och vi cyklar till skolan.


08.10: 6b och 6a cyklar till teknikens hus. vi är där och jag träffar en gammal lärare som Emma har haft och som jag skulle få men vi flyttade ju.


11.00: Vi är i skolan och väntar på att vi ska få gå och äta, jag äter äpple.


11.10: vi får gå och äta fast det inte är våran tid.


11.13: Jag, Maja och Fanny (Alexina var sjuk och Vilma fick cykla hem före för aa) skrattade åt David och Thomas.


11.30: Vi är klara och väntar på Fannys taxi med henne.


12.00: Fannys taxi kommer och jag och Maja åker hem.


12.30/20: jag kommer hem och Emma har lagar mat (Emma hade varit hos tand läkaren så hon var hemma) , jag loggar in på fb.


12.40: äter Emmas mat, Emma åker till skolan, jag läser kp och tittar runt på andras bloggar.


14.23: jag tänker på att jag snart måste diska och att jag inte vill att det här inlägget försvinner, jag bloggar.

                                                              

Av Elin - 27 september 2011 14:03

jag hade gjort ett as långt inlägg men det är borta;'(

Av Elin - 25 september 2011 08:36

Länken till Fanny är www.fannyfoto.devote.se tack Maja. 

____________________________________________________________


Igår var jag hos Meja (kommer bilder någon gång)

hon blev 1 år den 21 (vet inte vilken dag det var)

och hon är såå söt. När den där bilden jag la upp den

21 togs var hon kanske 5-9 månader tror jag. ska

logga in på fb nu så heråå.

Av Elin - 23 september 2011 18:35

jag råkade skriva fannysfoton men det ska vara www.fannyfoton.devote.se  jag råkade skriva ett s tack Alexina och Vilma som såg det:)

Presentation


Elin Brännmark heter jag och är 13 år gammal. Jag har underbara vänner och underbar familj. Här skriver jag om mitt liv, att läsa om någon annans liv kanske inte är så där jätte kul men jag har tyvärr inte några roliga intressen att skriva om.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Kategorier

Omröstning

vilket av detta alternativ skulle du välja om du var tvungen att välja?
 Levt ett bra liv, men dom sista åren i ditt liv spenderar du i fängelse efter att ha dödat din fru/m
 Levt ett dåligt liv, ingen familj, ingen släkt, inga vänner.
 Levt ett bra liv men du dör när du är 48 år av något hemskt.
 Levt ett dåligt liv men varit rik och berömd.

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards