e-l-i-n

Alla inlägg under februari 2012

Av Elin - 29 februari 2012 16:57

Hej!

idag vid 11 for jag till farmor.

Wiggo (min kusin) var där och aa vi gjorde inte så mycket...

Sen kom iallafall pappa och Anna och vi åt lunch (klockan var typ 2, så det var typ lunch-middag) det blev 

renskav med mos.

Sen kom då Emma och vi gjorde inte så mycket med henne heller. Klockan typ kvart i 5 eller nå gick vi hem.

Men nu ska jag typ äta så hejdå!

Av Elin - 28 februari 2012 20:46

Hej värden!

jag har ju varit hos mormor och morfar till idag (kom hem just) och jag har saknat dator som bara den.

Men det har varit grymt skönt att komma iväg lite. 

Hos mormor och morfar har jag inte gjort mycket, har varit ute ganska mycket och sånt :)

Imorgon blire att vara forever alone och sen far jag till farmor. Men Emma ska typ och äta på stan med någon kompis, mamma och pappa jobbar och Anna följer med pappa på jobbet så som sagt kommer jag vara forever alone ett tag.

Men nu ska jag kolla på bloggar och sånt så hejdå!

Av Elin - 26 februari 2012 11:21

Hej!

snart ska jag åka till storheden (det blev inte stan idag, men kommer säkert åka dit i veckan).

Sen åker väll vi iväg till mormor, det ska bli ganska skönt att komma iväg lite. Men nu ska jag fixa håret och sånt så hejdå!


Det här är det sista inlägget på några dagar (så ni vet).

Av Elin - 25 februari 2012 18:25

Hej!

lördag kvällen är ung och snart blire glass och bär.   

 

Av Elin - 25 februari 2012 16:53

Hej!

idag städade vi hela huset, det gick inte så bra. Vi städade bara köket och hallen. 

Iallafall så kom farmor och Ingemar hit vid 2. Då for jag, Emma, Anna och hjälpte henne dela ut nå reklam grejs.

Sen kom vi då hem, och då for farmor och Ingemar hem. Annars har jag inte gjort så mycket idag. 

Imorgon blire stan med Emma och sen blire väll att åka till mormor, jag kommer inte kunna blogga när jag är där typ och såå. Men snart ska jag äta och sånt så hejdå!



Av Elin - 24 februari 2012 19:30

Hej!

idag är det fredag och det är inte bara helg nu utan också lov :)

Jag har inte planerat så mycket vad jag ska göra underlovet men det blir nog mest att vara ute antar jag.


Idag har det inte hänt mycket, haft slöjd, engelska, gångertabellen, skoldagboken och klassenstid..ja det har inte hänt så mycket. Men det var iallafall min grupp som hade klassenstid, jag och Alexina bestämde att vi skulle ha Harry Potter och Erik och Jonathan bestämde att de skulle ha hinderbana. 


Imorgon ska vi städa hela huset, så det kommer säkert slinka in flera inlägg eftersom jag är hemma hela dagen typ.

På söndag blire att åka till mormor och morfar och stanna där tills på tisdag. Annars vet jag ju som sagt inte riktigt vad jag ska hitta på i veckan.


Nu blire nog att göra något kul och kanske se lite på tv och sånt så  hejdå.



Nu tycker jag att alla som läser det här inlägget kommenterar (det behöver inte vara någon rolig kommentar bara ni kommenterar)


 


Av Elin - 23 februari 2012 19:24

Hej!

idag var det ju skola. 

Första lektionen var svenska, min grupp bestämde klassenstid och sen så gick vi och såg på niornas konsert.

Andra lektionen var slöjd, jag var ju klar med mitt grytunderlägg så jag behövde typ utvärdera den på "att slöjda", usch det var inte kul. Till lunch serverades plättar och köttsoppa, jag tog plättar och det gjorde typ alla andra också.

Efter lunchrasten var det engelska, det var ganska chill för vi gjorde inte så mycket.

Sista lektionen var typ kompissamtal och sen läsning. 

Det var min dag det, nu ska jag skriva lite och sedan kanske se på tv eller nåt, hejdå.

 

Av Elin - 21 februari 2012 18:49

Hej!

jag har typ blivit frisk så imorgon blire skola (troligtvis).

Jag har nyss fikat lite, det är ju fettisdag (kom just på att "fettisdag" kan tolkas på 2 sätt, fettis-dag och fet-tisdag..haha kul liv jag har)

Men usch, jag hatar värkligen semlor dom är riktigt äckliga.

Iallafall så har det inte hänt så mycket, jag och Emma (som också har blivit sjuk nu) har typ sett på tv och sånt.

Kvällensplaner är iallafall att måla naglarna rosa och att göra läxan nu ska jag typ göra det så hejdå!


 saknar er! <3 

Presentation


Elin Brännmark heter jag och är 13 år gammal. Jag har underbara vänner och underbar familj. Här skriver jag om mitt liv, att läsa om någon annans liv kanske inte är så där jätte kul men jag har tyvärr inte några roliga intressen att skriva om.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Omröstning

vilket av detta alternativ skulle du välja om du var tvungen att välja?
 Levt ett bra liv, men dom sista åren i ditt liv spenderar du i fängelse efter att ha dödat din fru/m
 Levt ett dåligt liv, ingen familj, ingen släkt, inga vänner.
 Levt ett bra liv men du dör när du är 48 år av något hemskt.
 Levt ett dåligt liv men varit rik och berömd.

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards