e-l-i-n

Alla inlägg under november 2011

Av Elin - 30 november 2011 14:52

inte för att jga tror Vilma kommer läsa det här men ändå.

Iallafall så blev jag as blöt på rasten när vi spela bandy på grund av någon som heter David som fälde mig i en vatten pöl.

Klockan halv 7 tror jag ska jag följa med på Majas innebandy men det är då det nu ska jag kolla runt på olika bloggar hejdå!!

:S

Av Elin - 29 november 2011 13:33

hej idag var det en vanlig tisdag, vi spelade bandy som vanligt på rasten och gjorde andra vanliga saker. Idag ska jag hämta Anna halv fem och om ett tag ska jag gå och göra en milkshake ska nog ringa och fråga först om jag får...

imorgon blire bandy på kvällen ska kanske börja i Majas lag:D men iallafall så var jag hel knäpp på morgonen jag höll på att kamma mitt ny duchade och torkade hår med min använda tandborste..tur att jag märkte att det inte var kammen iallafall så brukar jag ofta göra sånna skumma saker. 

Terese saknar diig!! krya på dig. Hoppas du läser:)

Av Elin - 28 november 2011 15:45

                   Du behöver:

6-7 skopor med kola glass ( stor låda, Willys)

ungefär en dl med mjölk

choklad knärtar efter behag

en msk honung

en mixer

Gör så här:

He ner glassen i mixern

häll mjölk i

strö ut choklad knärtarna

häll en honungen i

mixa och klart!


Tips:

ha inte i kontakten fören locket är på annars kan du råka trycka på start knappen och då sprutar allting över allt eller så kanske du har handen i mixern och då så förstörs både milkshaken och handen.


Av Elin - 28 november 2011 14:47

Pappa slutade tidigt idag men han ville inte hämta mig från skolan men åkte med Maja och hennes mamma dom skulle till skokanonen och jag hade väntat på Maja i 10 minuter men dom skulle slänga sopor så aa men jag skriver konstigt, kan vara för att jag dööör herå.

Av Elin - 28 november 2011 07:31

väntar på att Maja ska ringa, hon sa att hon skulle fara om en kvart. 

Iallafall så var ju jag på jul bord i går. Tog kort med kameran, vet inte om jag kan lägga upp bilderna... men det var inte så gott som jag trodde det skulle vaara men ska tp kolla runt lite nu så her¨å

Av Elin - 27 november 2011 14:09

far klockan halv 3 :D tänker ta bilder och läska er med efterrätterna;)

Av Elin - 26 november 2011 20:03

jeah! längtar:) skriver sen, tar säkert bilder.

Presentation


Elin Brännmark heter jag och är 13 år gammal. Jag har underbara vänner och underbar familj. Här skriver jag om mitt liv, att läsa om någon annans liv kanske inte är så där jätte kul men jag har tyvärr inte några roliga intressen att skriva om.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Omröstning

vilket av detta alternativ skulle du välja om du var tvungen att välja?
 Levt ett bra liv, men dom sista åren i ditt liv spenderar du i fängelse efter att ha dödat din fru/m
 Levt ett dåligt liv, ingen familj, ingen släkt, inga vänner.
 Levt ett bra liv men du dör när du är 48 år av något hemskt.
 Levt ett dåligt liv men varit rik och berömd.

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards