e-l-i-n

Alla inlägg under oktober 2011

:(

Av Elin - 30 oktober 2011 20:01

):

Av Elin - 30 oktober 2011 10:17

Går kvällen var lyckad, mycket skratt synd bara att Maja skulle till någon sak i boden idag annars hade nog blivit så att jag och Fanny sov dära men det blir nog i veckan antar jag. Men om sådär en timme eller kanske en kvart ska jag ringa Fanny för vi ska fara och bada :) Men nu ska jag gå och klä på mig.

Alla vet väll att man ställer tillbaka klockan idag, glöm inte det!!

Av Elin - 29 oktober 2011 16:12

Är snart klar men så var de ju de att jag inte far fören klockan 6 men då hinner ju håret torka och jag har ju faktist ganska mycket kvar att göra. Inte så nöjd med kläderna hade velat ha sönder rivna och blodiga men jag vill ju inte förstöra dom, tror att jag blir nöjd med håret iallafall jag får väll dyka ner i lådan och titta efter något fint (eller läskigt) får väll skriva mer sen heråå  

Av Elin - 29 oktober 2011 14:56

  vad  tycks om denna lilla text? blir glad av en kommentar:)

Av Elin - 29 oktober 2011 14:03

japp såå nu måste jag bara vänta..


") <--- Fannys smiley. 

Av Elin - 29 oktober 2011 12:19

heej jag har tråkigt. Fanny jag har en liten aning om vad jag ska var men vi får se för det hade varit jätte bra om jag hade blod som gick att ha på kläder men som gick bort när man tvättade dom.


Det ser kul ut med den där stora rosa saken på den bruna tråkiga lådan, Fanny och Vilma:D

kom ihåg mina pengar!!

Av Elin - 28 oktober 2011 21:26

  bilden är inte tagen från google.

Av Elin - 28 oktober 2011 19:13

jag hatar nästan fredags kvällar. 

Presentation


Elin Brännmark heter jag och är 13 år gammal. Jag har underbara vänner och underbar familj. Här skriver jag om mitt liv, att läsa om någon annans liv kanske inte är så där jätte kul men jag har tyvärr inte några roliga intressen att skriva om.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Omröstning

vilket av detta alternativ skulle du välja om du var tvungen att välja?
 Levt ett bra liv, men dom sista åren i ditt liv spenderar du i fängelse efter att ha dödat din fru/m
 Levt ett dåligt liv, ingen familj, ingen släkt, inga vänner.
 Levt ett bra liv men du dör när du är 48 år av något hemskt.
 Levt ett dåligt liv men varit rik och berömd.

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards