e-l-i-n

Alla inlägg under december 2011

Av Elin - 30 december 2011 20:48

förlåt för att bloggen ser ut som den gör, men datan laggar och det går inte att fixa, tänkte fixa min header och sånt men,men.

:(

Av Elin - 30 december 2011 12:04

saknar min vänner har inte träffat dom på jätte länge, Maja träffa jag på stan i onsdags men dom andra har jag inte sett sedan skolan sluta och Fanny en dag innan skolan sluta (tror jag) men saknar er!!


Maja kunde ändå inte komma på fotbolls träningen.

Av Elin - 29 december 2011 19:06

hej inget har hänt dom senaste dagarna, så jag har inget att blogga om. Jag är assugen på att städa, fast jag har städat hela mitt rum + min garderob. Maja jag har ganska mycket kläder..hehe..men jag har faktist slängt/givit bort kanske en trejdedel av mina kläder eller kanske en fjärdedel:D

Av Elin - 28 december 2011 18:44

Det är kul att dusha med den, pappa fick den i julklapp:D

Av Elin - 27 december 2011 17:44

hej nu berättar jag vad jag fått:)


juldagen:


*kofta, av farfar.


*present kort på hm (400 kr), av faster.


*ett ljus (:S) och en godis påse, av farfar.


annandag jul:


*eltandborste, locktång, underkläder, 2000 kr, vantar, godis,av mormor och morfar.


nu ska jag ta och ta fram lite jul must och duka och sånt så hejdå!

Av Elin - 26 december 2011 18:25

deras dator är as seg, men jag får berätta mer vad jag fått och sånt sen:)

Av Elin - 25 december 2011 15:40

hejsvejs jag har städat mitt rum tp hela dagen, det blev jätte bra. Jag vill ha min zipp-o jumpsuit och mysa i men den var för liten så vi måste byta den på tisdag. Men snart kommer farmor,Ingemar, Wiggo, faster och Rolle och äter här  åsså får jag nån julklapp och Emma får ju presenter. zhu zhu pets är läskiga, Anna fick en sån med en bana till och hon blev över lycklig, varför älskar alla barn Zhu zhu pets? men hennes rymde tp 2 gånger en gång ramlade den ner på golvet, jag trode den skulle gå sönder då. Kul att veta eller hur? men jag har inte så mycket mer att berätta.  



Imorgon bloggar jag nog inte ska till mormor och morfar och fira jul. 

Presentation


Elin Brännmark heter jag och är 13 år gammal. Jag har underbara vänner och underbar familj. Här skriver jag om mitt liv, att läsa om någon annans liv kanske inte är så där jätte kul men jag har tyvärr inte några roliga intressen att skriva om.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Omröstning

vilket av detta alternativ skulle du välja om du var tvungen att välja?
 Levt ett bra liv, men dom sista åren i ditt liv spenderar du i fängelse efter att ha dödat din fru/m
 Levt ett dåligt liv, ingen familj, ingen släkt, inga vänner.
 Levt ett bra liv men du dör när du är 48 år av något hemskt.
 Levt ett dåligt liv men varit rik och berömd.

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards